etická móda zodpovedné

Etická móda: zodpovedné nakupovanie

Etická móda má dnes vietor v plachtách.

Všade v médiách (v písanej i hovorenej tlači) sa objavuje táto udržateľnejšia a zodpovednejšia móda.

Dôvodov je veľa (nedôvera spotrebiteľov k Fast Fashion, viac trendových značiek, vznik pomalej spotreby…), ale sú to predovšetkým všetky tieto environmentálne a sociálne záväzky, ktoré dnes robia z tejto parciálnej módy kľúčového hráča.

Početné značky šetrné k životnému prostrediu a značky vyrobené vo Francúzsku teraz prerušujú stále pluralitnejšiu konfekciu pre stále presvedčenejších spotrebiteľov.

Za ekologicky zodpovednú šatňu

etická móda zodpovedné 2

Mnohí spotrebitelia sa dnes rozhodli pre menej preplnenú, ale udržateľnejšiu šatňu.

Zdá sa, že vďaka premyslenejšej móde, citlivejšej k otázkam životného prostredia a ľudstva, spotrebitelia postupne kupujú oblečenie vyrobené na mieste alebo v ohľaduplnejších podmienkach. etická a/alebo ekologická móda tak prichádza do šatní tých, ktorí jednoducho chcú transparentnejšiu módu s dôstojnými pracovnými podmienkami.

Je to skutočne revolúcia našich šatníkov, ktorá je už niekoľko rokov viditeľná vďaka mediálnym podujatiam, ako je napríklad Fashion Revolution Week, vďaka ktorým si široká verejnosť uvedomuje, že je možná aj iná móda.

K etickej móde patria značky vyrábané vo Francúzsku, ktoré sa rozhodli vytvárať pracovné miesta v našich regiónoch, ako napríklad 1083 a ich džínsy, topánky, šortky atď… Značky, ktoré sa rozhodli recyklovať látky a vytvárať módne konfekčné oblečenie, ako napríklad francúzska značka Les Récupérables.

Alebo anglická značka Auria, ktorá používa rybárske siete získané z oceánov na výrobu krásnych bikín, ako aj spodná bielizeň z recyklovaných borovicových vlákien francúzskej značky Do you Green.

Tieto rôzne značky sú malým zábleskom tejto stále hojnejšej, inovatívnejšej a odvážnejšej etickej módy!

Móda, ktorá zvyšuje povedomie

Aj keď sa nám definícia etickej módy môže zdať stále trochu nejasná, to, čo si musíme zapamätať, je tento transparentný prístup a predovšetkým hodnoty, ktoré tieto značky obhajujú (ľudské, environmentálne, sociálne…), ako aj ich zapojenie do všetkých rôznych fáz, od výroby až po marketing.

+  Ako ušetriť elektrickú energiu ?

V bežnej konfekcii väčšina značiek uviazne v dlhom a zložitom procese, ktorý ich úplne zneisťuje.

V etickej móde je však tento proces kratší a transparentnejší.

Tragickou udalosťou, ktorá bola pred niekoľkými rokmi vrcholom, bola samozrejme Rana Plaza a značná ľudská dráma, ktorú spôsobila.

Toto povedomie malo dvojitý vplyv na značky aj na spotrebiteľov.

Som vášnivý webmaster, ktorý rád vytvára malé webové hry, testy osobnosti a čínske hádanky. Vždy som sa veľmi zaujímal o počítače a webový dizajn. Malé hry a testy osobnosti som začal vyvíjať, keď som mal 16 rokov!

Zanechať komentár

Your email address will not be published.

Presne

Porovnanie najlepších čajníkov na trhu

Ďalšie

Aká je najlepšia orientácia na spanie ?

novinky : Novinky