Vďaka pokroku moderných technológií je nákup parfumov na internete teraz možný pre každého.
Hoci je táto nová služba na prvý pohľad populárna, má svoje výhody aj nevýhody.
Preto je potrebné urobiť si prehľad, aby sme zistili rôzne názory, ktoré na túto tému existujú.
Výhody
Výber parfumu zo širokej ponuky, ktorá sa ponúka používateľom internetu, môže byť pohodlný a rýchly.
Na internete sú totiž ceny niekedy zaujímavejšie ako v obchodoch: potenciálnym zákazníkom sa pravidelne ponúkajú akcie, zľavy a zvýhodnené ceny.
To môže povzbudiť aj niektorých ľudí, ktorí nie sú veľmi naklonení takémuto nákupu, aby sa odhodlali: potom je tu možnosť získať novú klientelu.
Okrem toho je významnou výhodou, že sú tu zastúpené všetky hlavné parfumové značky, ktoré sú v súčasnosti v móde, čo je pre väčšinu záujemcov veľmi atraktívne.
Okrem toho je proces objednávania ľahko pochopiteľný a použiteľný pre bežného človeka, takže tento systém oslovuje širokú verejnosť.
Nevýhody
Ťažké testovanie rôznych vôní prostredníctvom internetu; preto je lepšie zdržať sa rozhodovania o parfume, o ktorom viete málo alebo nič, aj keď sa niektorí ľudia odhodlajú darovať parfum ako darček….
Ak ste ho predtým neochutnali alebo ste ho príležitostne nevyskúšali v obchode, je riskantné objednať si výrobok tohto typu bez toho, aby ste si ho najprv privoniavali.
Okrem toho existujú alergie alebo neznášanlivosť na určité vône: v tomto prípade je vhodnejšie získať rôzne vzorky, aby ste zistili, či ich dotyčná osoba dobre znáša.
Takúto skúsenosť však nie je možné získať na internete. Preto je potrebná návšteva v teréne, aby sa zistili rôzne vlastnosti zvažovaného parfumu.