Ako ukotvenie

Ako a prečo by ste sa mali zamerať na svoje ukotvenie ?

Keď hovoríme o ukotvení, nehovoríme o tom, že sa chcete priviazať ako loď, ktorá hádže kotvu.

Hovoríme skôr o uzemnení sa, bývaní v prítomnom okamihu, aby ste sa stali stabilnejšími a silnejšími po fyzickej, mentálnej, emocionálnej a duchovnej stránke.

Uzemnenie je mimoriadne dôležité, pretože keď ste uzemnení, cítite sa viac prepojení so zemou, prírodou, zvieratami a ľudstvom.

Keď nie ste dostatočne ukotvení, ste ako pierko, ktoré sa bezcieľne vznáša a blúdi vo vetre a je ľahko manipulovateľné, čo je, ak ste pozorní, metafora života.

Ukotvenie znamená, že si neustále uvedomujete seba a svoje okolie. Dáva vám pocit vnútorného pokoja a cítite sa vyrovnanejší, sebavedomejší a otvorenejší novým nápadom, ale zároveň si môžete zachovať zmysel pre jemné dolaďovanie a rozlišovanie.

Výsledkom je, že dokážete robiť rozumné, produktívne a múdre životné rozhodnutia.

Dokážete úspešne riešiť problémy, vyjednávať o rôznych úrovniach náročnosti a konfliktov v situáciách a interakciách, ale zároveň všetko zvládate s gráciou a ľahkosťou.

Keď sa priblížite k matke prírode, prebudíte všetky svoje zmysly a dokážete takpovediac oddeliť zrno od pliev.

Inými slovami, dokážete triediť informácie a filtrovať pravdu.

Anchoring je základným postupom pre osobný rozvoj,

Kotvenie je základnou praxou pre osobný rozvoj, liečenie (okrem iného preto, že by odklonilo škodlivé elektromagnetické frekvencie), rovnováhu mysle, tela a duše (t. j. čakry, energie) a vedomý duchovný vývoj.

let motýľa

Anchoring znamená byť pozorný a vážiť si prítomný okamih

Na prvý pohľad sa vám môže zdať, že táto metóda je jednoduchá na použitie, ale zamyslite sa ešte raz.

Na to, aby sme si skutočne osvojili umenie plného uvedomenia, je potrebná prax, pretože naša myseľ môže ľahko zablúdiť a plánovať niečo v budúcnosti, napríklad plánovanie jedla: « Čo budem dnes robiť na večeru? », ako sa obliecť do práce alebo na rande atď.

+  Význam času Zrkadlo 05h05 !

Možno zriedkakedy žijete v prítomnosti?

Nikdy nie je neskoro rozvíjať túto dôležitú zručnosť! Niektorí z vás možno netušia, ako byť pozorný, preto čítajte pozorne.

Všímavosť znamená byť absolútne prítomný a uvedomovať si, čo sa deje, čo robíte, čo hovoríte, čo hovoria alebo robia ostatní.

Vyzýva vás, aby ste si užívali každý okamih, nech už robíte čokoľvek. Možno umývate auto ručne, pretože ste ho zaparkovali pod stromom, ktorý zanechal lepkavé kvapky miazgy.

Namiesto toho, aby ste umývali auto s nechuťou a neochotou, skúste si užiť každý aspekt umývania.

Prečo nie?

Nie je lepšie byť šťastný ako nebyť šťastný?

Vyprázdnite svoju opičiu myseľ, upokojte svoje emócie, zhlboka sa nadýchnite a prestaňte príliš premýšľať.

Vychutnajte si mydlovú penu, ktorá vám umožní odstrániť šťavu. Premýšľajte o každom okamihu, keď ponoríte svoju obrovskú špongiu do vedra s mydlovou,

klzkou a chladnou vodou. Vychutnajte si každý ťah hubky, ktorá odstraňuje nečistoty a špinu. Vychutnajte si osviežujúce vône, ktoré vydáva, atď.

Vidíte, že existencia v prítomnom okamihu toho, čo robíte, vám pomôže milovať život, byť šťastný a skutočne oceniť každý aspekt všetkého, čo robíte.

Teraz túto metódu použite na všetko, v každom možnom okamihu, a uvidíte, ako sa budete cítiť. Môžeme si trúfnuť odhadnúť, že to bude pre vás jeden z najviac transformujúcich postupov.

Meditácia

Sme presvedčení, že meditácia je jednou z najdôležitejších činností, ak nie najdôležitejšou, ktorú by ste mali zaradiť do svojho každodenného života, aby ste boli v pozitívnom, radostnom, zmysluplnom stave bez stresu, ktorý vás spája s vyššou mocou a umiestňuje vás do čo najprítomnejšieho okamihu, ako aj do blaženého vzrušenia a vedomia.

Keď meditujete, môžete si najprv vyhlásiť zámer pre vašu konkrétnu meditačnú seansu, nech je akýkoľvek.

+  Význam zrkadlovej hodiny 09H09 !

Vaše sedenie nemusí prebiehať tradičným štýlom sedenia so skríženými nohami a snahy vyčistiť vzduch od rozprávania, hoci sa nám táto metóda páči.

Meditácia je v skutočnosti oveľa dostupnejšia, napríklad ak nedokážete pokojne sedieť. Vydajte sa na vedomú prechádzku do prírody alebo do svojho okolia.

Sústreďte sa na prítomný okamih a venujte pozornosť celému telu, svojim pohybom a vnímajte svoje okolie. Ak sa vaša myseľ vzďaľuje, vráťte ju späť do prítomného okamihu a sústreďte sa napríklad na dýchanie počas chôdze.

Ak zistíte, že sa vám v hlave vynárajú negatívne myšlienky, môžete im poslať krátku správu, napríklad: « Chytil som ťa », alebo sa im srdečne poďakovať za to, že sa vám postavili a nechať ich odísť.

Ak praktizujete meditáciu pod vedením, vyhľadajte si takú, ktorá sa vám páči a vďaka ktorej sa budete cítiť dobre a uzemnení v prítomnom okamihu.

muž s otvorenou náručou pred západom slnka

Pozerajte sa dovnútra a venujte pozornosť svojim pocitom

Ak sa cítite nepokojní, ohromení, roztržití, stratení alebo neprítomní, nie ste dostatočne uzemnení, ale niekedy si to neuvedomujete.

Keď sa sústredíte na seba, na svoj dych, pohyby a emócie, môže to znamenať, že ste v poriadku, prítomní a uzemnení.

Cvičením a pozorným pozorovaním seba samého začnete rozpoznávať, kedy nie ste uzemnení, čo by vás malo povzbudiť, aby ste s tým niečo urobili a nezostávali v zahmlenom, a nie posvätnom a duchovnom stave mysle.

Som vášnivý webmaster, ktorý rád vytvára malé webové hry, testy osobnosti a čínske hádanky. Vždy som sa veľmi zaujímal o počítače a webový dizajn. Malé hry a testy osobnosti som začal vyvíjať, keď som mal 16 rokov!

Zanechať komentár

Your email address will not be published.

Presne

Ak dokážete spozorovať psa za menej ako 15 sekúnd, ste skvelý pozorovateľ !

Ďalšie

Poznáte žabu za menej ako 10 sekúnd ?

novinky : Ezoterika

Horoskop na dnes

Dnes pravdepodobne potrebujete vedieť, čo vás čaká v budúcnosti. Prečo si teda nekontrolovať svoj bezplatný denný